Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky resp. jak dopředu mám oznámení objednat?

První korekturu od nás obdržíte nejpozději do 3 pracovních dní  a svatební oznámení tiskneme do týdne až deseti dní od obdržení souhlasu s tiskem. Pokud si oznámení necháváte poslat, je třeba připočítat ještě čas doručení.

Jakým způsobem je možné provést objednávku?

Objednání pomocí objednávkových formulářů

Vyberte si oznámení, vyplňte postupně objednávkové formuláře a odešlete je. Přijde automatické potvrzení o zařazení objednávky do fronty ke zpracování. 
Stav takto odeslané objednávky lze kdykoliv zjistit on-line (po přihlášení do systému). 
Nejpozději do 3 dní od zadání objednávky grafik vše zpracuje a pošle Vám e-mailem náhled ke kontrole textu a grafického zpracování. V okamžiku, kdy bude vše přesně podle Vašich představ, nám zašlete souhlas s tiskem. Jen v takovém případě mohou být oznámení vytištěna.

Objednání zasláním e-mailu

Rozhodnete-li se objednat bez objednávkového formuláře, sepište informace nutné k vyřízení objednávky a zašlete je na e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech. 
Uveďte:
typ oznámení (W524)
počty oznámení (případně pozvánek, menu, jmenovek)
jména a text na oznámení

typ písma, barvu a způsob tisku
způsob doručení: osobní vyzvednutí, poštou
platba: v hotovosti, bankovním převodem, dobírka
kontaktní informace (telefon a v případě doručení poštou i adresu pro doručení)

Objednání osobně v naší zakázkové kanceláři

Nádražní 18, 602 00 Brno, Po-Pá 9.00 - 17.00 hod. Rádi Vám zde osobně s objednávkou  pomůžeme.

Co je kompletace a  jaký je cenový rozdíl?

Chcete-li ušetřit, můžete si oznámení sestavit sami. Dodáme samozřejmě všechny komponenty. Například v případě oznámení W101 kompletace je zhotovení mašle a přidělání štrasové spony jako na fotografii. V případě oznámení W306 je kompletací myšleno slepení červené karty s bílou, která je s motivem a textem.
Budete-li chtít cenu včetně kompletace nutno zadat v objednávkovém poli společně s druhem tisku. Uvedené ceny jsou bez kompletace.

Jaký je rozdíl mezi digitálním tiskem a termoražbou?

Digitální tisk umožňuje bez dalších mezikroků vytvořit tiskoviny přímo z počítače a to již od jednoho kusu. Digitální tisk v mnoha případech nahrazuje tisk ofsetový. U nás tiskeme na strojích Canon a Epson. Barevnost upravujeme dle vzorníku Pantone.

Termoražba neboli horká ražba je technologie, při které se tiskne za pomoci tlaku a tepla. V lisu, při teplotě cca. 120 °C, se nanáší přes štoček fólie, která může mít zlatý, stříbrný nebo i jiný metalický povrch, pomocí termoražby nanášíme také matné folie. Barevná škála je v nabídce-Barvy tisku v sekci Termoražba. Termoražba dodá Vašim tiskovinám a výrobkům luxusnější vzhled.

Chci tisk termoražbou. Kolik to bude stát?

Pro tisk zlatou,stříbrnou (a ostatní barvy se vzorníku barev termoražby) je třeba zhotovit kovovou raznici pomocí níž se zatavuje lesklá fólie příslušné barvy do papíru. Cena této raznice je 4,5 Kč/cm2 plochy, tudíž např. Pro oznámení 15 x 15 cm vychází cena raznice na cca 10 x 10 x 4,5 = 450 Kč. Raznici je třeba zhotovit pro každou tiskovinu zvlášť a náklady vždy nese zákazník, jelikož se jedná o individualizovaný text. 

Je možné  zakoupit celý set tiskovin (oznámení, pozvánky, jmenovky, menu, etikety na víno atd.) v jednotném designu?

Ano, máme v nabídce, ke každému nabízenému oznámení jsme schopni všechny tiskoviny zhotovit. Cenovou nabídku zhotovujeme individuálně, cenové rozpětí naleznete v ceníku.

Chci si u Vás objednat celý set tiskovin dle mého výběru, ale např. u jmenovek zatím nevím konečný výčet jmen. Lze objednávku jednotlivých druhů tiskovin rozdělit v čase na dvě, případně více částí? Budu hradit něco navíc?

Ano, objednávku můžete rozdělit, přičemž jediné náklady navíc jsou na případné další poštovné.

Je nějaký příplatek za dotisk oznámení? Budu znovu platit poplatek za tiskovou přípravu?

Ano, 150 Kč při digitálním tisku a 350,- Kč při termoražbě a sice při menším množství než 15 ks.

Je možné zhotovit elektronické oznámení?

Ano, cena pouze pro elektronickou verzi 500,- Kč, pokud máte tištěné oznámení a potřebujete ještě verzi elektronickou

cena je 250,- Kč.

Je možné objednat i pozvánky, menu či jmenovky?

Ano, všechny Vámi požadované tiskoviny pro Vás vyrobíme. Mohou být samozřejmě i ve stejném stylu jako oznámení. Je jen zapotřebí uvést své požadavky do objednávky.

Zasíláte vzorky nabízených oznámení?

Ano, zasíláme, služba je nabízena ZDARMA. Text na vzorcích je univerzální.
Budete-li chtít zaslat vzorek s Vaším vlastním textem, je třeba předem uhradit poplatek za tiskovou přípravu, bude vykalkulována

individuálně.

Dodáváte ke všem typům oznámení obálky?

Obálky jsou v ceně oznámení, jsou v daném rozměru a bílé. Speciální obálky ( stejný materiál jako oznámení, speciální barevné obálky) je možné přiobjednat jako zvláští položku do košíku. Počet kusů se může lišit od počtu kusů oznámení.

Co je to korektura?

Korektura je kontrola textu a grafického rozvržení. Korektury zasíláme vždy e-mailem.
Objednávku nelze dát do tisku dříve, než bude text Vámi pečlivě zkontrolován a odsouhlasen tisk v dané podobě.

Je možné změnit oznámení nebo text v již odeslané objednávce?

Ano, je možné provádět změny. Dokud nezašlete e-mailem souhlas s tiskem, nemůžeme nic tisknout. Požadavky na úpravy či změny zašlete e-mailem.

Tisknete i cizojazyčná oznámení?

Ano, tiskneme. V cizojazyčných textech je při korektuře zapotřebí dbát na pečlivou kontrolu znaků é s opačnou čárkou a znaků s převrácenými stříškami, protože v zadání nebývají zobrazeny správně a operátor je musí ručně opravovat. Azbuku můžeme vysadit jen v několika málo typech písem. Text v jiných jazycích je nejlepší dodat ve Wordu.

Máme hotový grafický návrh a potřebujeme pouze tisk. Můžete nám oznámení vytisknout? Jaká by byla cena?

Pro posouzení tisknutelnosti je zapotřebí dodat podklady. Soubor(y) pošlete e-mailem.  Je též nutné uvést alespoň přibližné počty kusů. Na základě těchto informací Vám zašleme cenovou kalkulaci a možný termín zhotovení.

Je možné katalogové oznámení trochu pozměnit?

Úprava vizuální podoby svatebního oznámení (například změna barvy obrázku, vložení vlastního obrázku) je možná za příplatek, jehož výši vám sdělíme, popíšete-li detailně požadované úpravy. Cena za úpravy se pohybuje od 100 Kč.

Digitální podklady

Soubory zasílejte v následujících formátech:
- Fotografie: jpg - pokud možno bez úprav
- Ostatní: doc, pdf, cdr (text ve křivkách), txt 

Obrázky může vládat do objednávkového formuláře nebo zaslat vzlášť a sice nejlépe jako soubory jpg.
Posílejte kvalitní ostré fotografie v dostatečném rozlišení.
Soubory můžete zaslat e-mailem, tuto skutečnost, uveďte v objednávce v poli "poznámka"

Jak se dozvíme celkovou cenu?

Cenu běžných objednávek zjistíte po vyplnění objednávkových formulářů. Při objednávce s tiskem nezapomeňte zatrhnout

políčko předtisková příprava(nutné pro správnou konečnou cenu). Pokud se Vám předtisková příprava v odeslaném formuláři neobjeví

bude doúčtována při první korektuře našimi pracovníky.
Ostatní grafické či tiskové více práce Vám budou vykalkulovány již při korektuře.

Jaké je minimální množství?

Minimální počet svatebních oznámení je 15 ks. U pozvánek, Menu a jmenovek minimální množství není stanoveno.

Kdy se provádí platba za objednávku?

Platba je možná v hotovosti při vyzvednutí v kamenné prodejně nebo pří dodání balíku. Je též možné provést platbu předem prostřednictvím bankovního převodu na základě vystavené faktury. Fakturu zasíláme až po dokončení korektur.

V jaké výši se platí zálohy?

Zálohu nebereme.